حالت ناشناس چيست؟ و چرا آنطور كه فكر مي‌كنيد شخصي نيست

۲۲ بازديد

حالت ناشناس چيست؟ و چرا آنطور كه فكر مي‌كنيد شخصي نيست

اين حالت مرورگر خصوصي يا حالت ناشناس، كه براي مرور وب خصوصي استفاده مي‌كنيد، شما را آنگونه كه فكر مي‌كنيد شخصي نمي‌كند. قبل از اينكه به مرورگر خود كاملاً اعتماد كنيد، بدانيد چه كاري مي‌تواند انجام دهد و چه كاري نمي‌تواند انجام دهد.

حالت ناشناس چه كاري انجام مي‌دهد؟

حالت ناشناس / خصوصي به شما كمك مي‌كند بدون ذخيره اطلاعات مرور در مرورگر خود در وب گشت و گذار كنيد، بنابراين بعداً نمي‌توان آن را بازيابي كرد. اين بدان معناست كه جستجوها، صفحات بازديد شده، جزئيات ورود به سيستم و كوكي‌ها پس از بستن پنجره‌هاي شخصي در دستگاه ذخيره نمي‌شوند. هر فايلي را كه بارگيري كنيد يا بوك مارك‌هايي كه ايجاد مي‌كنيد ذخيره مي‌شود. Google Chrome، Mozilla Firefox، Apple Safari، Microsoft Edge و Internet Explorer حالت‌هاي خصوصي مشابهي را ارائه مي‌دهند. حالت ناشناس به معناي پنهان كردن هويت واقعي شما است، اما اين براي حالت‌هاي مرور خصوصي كاملاً درست نيست.

چكار مي‌كند:

وقتي پنجره را مي‌بنديد كوكي‌ها را پاك مي‌كند.

سابقه مرور شما را خالي نگه مي‌دارد.

چه كاري انجام نمي‌دهد:

ترافيك خود را از اشخاص ثالث مانند ISP، دولت يا مدير شبكه در دفتر يا دانشگاه خود مخفي كنيد.

از ترافيك خود در برابر هكرها يا ساير حملات و آسيب پذيري ها محافظت كنيد.

حالت‌هاي مرورگر خصوصي شما را از افرادي كه فعاليت‌هاي آنلاين شما را در رايانه مورد استفاده شما رديابي مي‌كنند، محافظت مي‌كند. اين يك ابزار عالي در هنگام به اشتراك گذاشتن رايانه با ساير افراد يا هنگام استفاده از رايانه عمومي است. همچنين اگر دوست معتمدي بخواهد در دستگاه شما به سيستم حسابهاي خود وارد شود، مي‌توان از آن استفاده كرد.

 

همچنين مي‌توان از آنها براي رزرو بليط هواپيما يا اتاق هتل استفاده كرد زيرا مي‌توانند قيمت‌هاي كمتري را براي شما به همراه داشته باشند. از آنجا كه آنها كوكي ذخيره نمي‌كنند، وب سايت شركت هواپيمايي يا هتل ممكن است نداند كه شما تاريخ‌هاي انتخاب شده را قبلاً بررسي كرده‌ايد و ممكن است قيمت آنها را بر اين اساس افزايش دهد.

 

آيا مي‌توانم از طريق تلفن خود به حالت ناشناس بروم؟

آره. حالت ناشناس در برنامه مرورگر Chrome براي iPhone و Android موجود است. فقط كافيست برنامه را از فروشگاه App Apple يا Play Store بارگيري و نصب كنيد و بخش "حالت ناشناس" برنامه را انتخاب كنيد. ساير مرورگرها از نامهاي مختلفي براي مرور خصوصي استفاده مي‌كنند، مانند حالت خصوصي يا حالت InPrivate. در اينجا نحوه پيدا كردن ويژگي مرور خصوصي در Chrome، Firefox، Internet Explorer و Safari وجود دارد.

 

نحوه فعال كردن حالت ناشناس

براي شروع مرور در حالت ناشناس، مرورگر خود را باز كنيد، File را انتخاب كنيد و سپس New Private Window يا New Incognito Window (نام ممكن است بسته به مرورگر متفاوت باشد) را انتخاب كنيد. در اينجا ميانبرهاي مرورگرهاي مختلف وجود دارد:

 

Chrome: Control / ? + Shift + N (يا سه نقطه عمودي را در گوشه بالا سمت راست انتخاب كنيد و سپس پنجره جديد را در حالت ناشناس انتخاب كنيد).

Firefox: Control / ? + Shift + P (يا روي منوي File كليك كنيد و "New Private Window" را انتخاب كنيد).

Internet Explorer: Control + Shift + P (يا روي نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست كليك كنيد، نشانگر ماوس را روي "Security" نگه داريد و "مرور خصوصي" را انتخاب كنيد).

سافاري: ? + Shift + N (يا روي منوي پرونده كليك كنيد و "New Private Window" را انتخاب كنيد).

پس از پايان كار، فقط پنجره را ببنديد و تمام شد - سابقه مرور محلي شما از بين رفته است. همچنين مي‌توانيد به طور پيش فرض مرورگر خود را در حالت مرور خصوصي شروع كنيد تا فعاليت‌هاي آنلاين شما هرگز به صورت محلي ثبت نشوند. براي انجام اين كار، به بخش تنظيمات مرورگر نگاه كنيد.

حالت ناشناس: آنطور كه فكر مي‌كنيد شخصي نيست

حالت مرور خصوصي شما فقط از ثبت ترافيك مرورگر جلوگيري مي‌كند و IP شما را مخفي نمي‌كند. ممكن است شخصي همچنان شما را رديابي كند (از ابزار ما براي ديدن آنچه آدرس IP شما براي شما نشان مي‌دهد استفاده كنيد). اين ترافيك شما را از طريق يك سرور راه دور رمزگذاري يا مسيريابي نمي‌كند همانند اين نام مجاز نمي باشد. اين فقط سابقه مرور شما را پاك مي‌كند، هنگامي كه مرورگر خود را مي‌بنديد كوكي‌ها را پاك مي‌كند و داده‌هايي را كه در فرم‌هاي آنلاين وارد مي‌كنيد حذف مي‌كند. ISP، كارفرماي شما، وب سايت‌ها، موتورهاي جستجو، دولت‌ها و ساير جاسوسان شخص ثالث همچنان مي‌توانند داده‌هاي شما را جمع آوري كرده و آدرس IP شما را رديابي كنند.

 

گوگل و موزيلا در مرورگرهاي خود كاملاً از اين موضوع آگاه هستند. كاربران Chrome هر بار كه پنجره ناشناس جديدي باز مي‌كنند هشدار مي‌دهند: "رفتن به حالت ناشناس مرور شما را از كارفرماي شما، ISP يا وب سايت‌هايي كه بازديد مي‌كنيد پنهان نمي‌كند." با اين حال، اپل و مايكروسافت زحمتي ندارند كه كاربران خود را در مورد اين محدوديت‌ها آگاه كنند.

 

همچنين، اگر هنگام گشت و گذار در حالت ناشناس وارد فيس بوك، آمازون يا هرجاي ديگر شويد، بديهي است كه اين سايت‌ها از اين موضوع اطلاع خواهند داشت - حالت خصوصي ديگر شما را در اين موارد پنهان نمي‌كند. اگر به يكي از بسياري از برنامه‌هاي Google وارد شويد، Chrome همچنين شروع به ضبط مجدد كوكي‌ها و سابقه شما مي‌كند و كل موارد ناشناس را بي فايده مي‌كند.

 

چگونه سابقه خود را در حالت ناشناس حذف كنيم

در حالي كه سابقه ناشناس شما به راحتي قابل دسترسي نيست، دستگاه شما همچنان آن را در حافظه پنهان DNS خود ذخيره مي‌كند. هركسي كه كمي دانش فني پيشرفته‌تري داشته باشد مي‌تواند آن را بدست آورد. با اين حال، با دنبال كردن دستورالعمل‌هاي زير مي‌توانيد به راحتي آن را حذف كنيد

 

اگر از ويندوز استفاده مي‌كنيد:

  1. "خط فرمان" را در جعبه جستجوي ويندوز تايپ كنيد و گزينه Run as administrator را انتخاب كنيد.

2. در پنجره خط فرمان، "ipconfig / flushdns" را تايپ كرده و Enter را فشار دهيد.

 

اگر از Maغير مجاز مي باشد استفاده مي‌كنيد:

1. Finder را باز كنيد، سپس برنامه‌ها -> Utilities را انتخاب كنيد.

2. ترمينال باز؛

3. "sudo killall -HUP mDNSResponder" را تايپ كنيد و Enter را فشار دهيد.

4. رمز ورود خود را وارد كنيد، Enter را فشار دهيد و پنجره را ببنديد.

 

با اين كار تمام سوابق DNS حذف مي‌شود و هيچ كس وب سايت‌هايي را كه بازديد مي‌كنيد مشاهده نمي‌كند.

 

چگونه در واقع به صورت خصوصي گشت و گذار كنيم

علاوه بر استفاده از حالت ناشناس / خصوصي، شما به يك مرورگر يا افزونه مرورگر نياز داريد كه از حريم خصوصي شما در برابر اشخاص ثالث محافظت كند.

 

در اينجا چند گزينه خوب وجود دارد:

 

Firefox با تنظيمات مناسب، از نظر امنيت و حفظ حريم خصوصي يك انتخاب اصلي خوب است. با اين حال، به مرورگرهاي تخصصي نزديكتر نيست.

مرورگر Tor يك گزينه عالي براي حداكثر حريم خصوصي است، اما به دليل گره‌هاي زيادي كه از طريق آن بازديد شما را ارسال مي‌كند، مي‌تواند كمي كند شود.

Vivaldi يك مرورگر جالب با ويژگي‌هاي امنيتي و حفظ حريم خصوصي قوي و درجه شخصي سازي بالايي است.

براي يافتن گزينه‌هاي عالي بيشتر براي يك مرورگر خصوصي، به پست ما مراجعه كنيد!

 

اگر مي‌خواهيد به مرورگر فعلي خود پايبند باشيد، پسوندهاي حريم خصوصي بهترين راه است. ابزار بسيار زيادي وجود دارد كه مي‌توانيد براي اطمينان از اينكه واقعاً با خيال راحت و خصوصي گشت و گذار مي‌كنيد، استفاده كنيد. براي يافتن اطلاعات بيشتر اينجا را كليك كنيد.

 

چگونه مي‌توانم از اين نام مجاز نمي باشد در حالت ناشناس استفاده كنم؟

براي امنيت بيشتر هنگام استفاده از مرور خصوصي، از يك شبكه خصوصي مجازي (اين نام مجاز نمي باشد) استفاده كنيد. كاري را انجام مي‌دهد كه حالت ناشناس نمي‌تواند انجام دهد. اين آدرس IP شما را پنهان كرده و آدرس يك سرور اين نام مجاز نمي باشد از راه دور را جايگزين مي‌كند و رديابي شما از اين طريق غير ممكن است. همچنين اين ترافيك شما را رمزگذاري مي‌كند و از عادات مرور شما در برابر ISP و ساير اشخاص ثالث محافظت مي‌كند.

 

براي استفاده از بهترين هر دو جهان، فقط بايد:

 

اين نام مجاز نمي باشد را باز كرده و به سرور راه دور دلخواه خود متصل شويد.

مرورگر خود را در حالت ناشناس باز كنيد.

اين نام مجاز نمي باشد كل اتصال شما را رمزگذاري مي‌كند، در حالي كه حالت ناشناس اثر انگشت ديجيتال شما را در سطح مرورگر به حداقل مي‌رساند.

 

وام طلا را از ما دريافت كنيد

۲۳ بازديد

وام طلا را از ما دريافت كنيد

دوره بازپرداخت:

* دوره بازپرداخت وام از يك تا 15 ماه است بسته به تعداد اقساط پرداخت شده توسط متقاضي، دوره بازپرداخت وام ممكن است تمديد شود.

 

سود بازپرداخت وام را محاسبه كنيد:

* نرخ سود تجهيزات طلا 1.5 درصد بدون هيچ گونه كارمزد و يك درصد براي نگهداري و نگهداري طلا در گاوصندوق بانك است كه در مجموع 2.5 درصد محاسبه مي‌شود.

https://www.athleticsnation.com/users/tala2021/

اسناد مورد نياز براي يافتن وام طلا  فوري:

اسناد لازم براي يافتن وام فوري با سپرده طلا به شرح زير است:

 

- اصل كارت ملي متقاضي و نسخه آن -

 

"با طلاهاي خود براي گرفتن وام".

 

مدت زمان دريافت وام طلا:

پس از مراجعه به دفتر طلاي ما، پس از بررسي طلاي خود، حداكثر ظرف مدت نيم ساعت مبلغ وام درخواستي به حساب شما واريز مي‌شود.

 

متقاضي وام طلا در صندوق امانات بانكي:

به طرز قابل توجهي براي همه متقاضيان گران قيمت، تمام طلاي تضمين شده در حضور شما جارو برقي مي‌شود و سپس براي امنيت شما تا آنجا كه ممكن است در صندوق بانك ذخيره مي‌شود.

 

اقساط معوق:

 

در زمان دريافت وام، قرارداد وام با بازپرداخت طلا با متقاضي منعقد مي‌شود. نرخ وام مطابق با پرداخت بدهي متقاضي تنظيم مي‌شود.

 

تفاوت وام طلاي بانك رسالت و ما:

در سال 1998، بانك رسالت در ازاي وام 20 ميليون يورويي براي تأمين وام، طلاي متقاضي را به عنوان وثيقه پذيرفت، اما در سال 1999 قوانين بانك رسالت تغيير كرد و هيچ يك از شعب اين بانك وام‌هاي تضمين شده با طلا را قبول نكردند. اما در دفاتر طلاي ما، تا زماني كه طلاي متقاضي را به عنوان ضمانت وام قبول كنيد، مبلغ وام با توجه به ارزش طلاي شما افزايش مي‌يابد. و مدت بازپرداخت وام طلا يا سكه محدوديتي ندارد.

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/2878/Home/____

نوع طلاي واجد شرايط براي وام:

طلاي تضميني مي‌تواند شامل مصنوعات مختلف طلا، جواهرات و انواع سكه‌هاي طلا بانكي و غير بانكي باشد.

 

تحويل طلا متقاضي وام:

در صورت پرداخت هرگونه اقساط به ميزان اين قسمت از ضمانت نامه متقاضي، طلا به وي بازگردانده مي‌شود.

 

 لازم به ذكر است كه هنگام انعقاد قرارداد وام طلا، طلاي اصلي و كارت ملي وام گيرنده مورد نياز است.

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

۲۳ بازديد

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

زعفران به عنوان گرانترين گياه در دنيا شناخته و از آن به عنوان طلاي قرمز ياد مي شود، در طبيعت از گياه كروكوس ساتيووس و در فصل پاييز بدست مي آيد. در دوران باستان يوناني ها و رومي ها از زعفران به عنوان ماده خوشبو كننده استفاده ميكردند و در صده ي ???? در چين از آن به عنوان دارو كمك ميگرفتند. اين گياه زماني كه عده اي از جمعيت كليسايي پروتستان به آمريكا مهاجرت كردند به آنجا برده و در ساحل شرقي كشت داده شد است.

زعفران چيست ؟

زعفران رشته ها (پرچم هاي) گل گياه كروكوس است كه كه رنگي طلايي داشته و از خشك شدن اين رشته ها حاصل ميشود كه نحوه خشك كردن آنها تا حد زيادي در ميزان رنگ دهي رشته ها موثر است. توصيف عطر و طعم زعفران كار بسياري دشواري است و عده اي عطر آن را چوب مانند و طعمش را در برخي از غذاها شيرين، ولي به طور كلي زعفران طيف وسيعي از بو ها و طعم ها را در خود جاي داده است و شايد يكي از عوامل خاص بودن اين ادويه همين موضوع باشد.

به طور كلي نظر هاي زيادي درباره گرانترين ادويه موجود در جهان وجود دارد، به طور مثال يك نوع‌ ادويه تند كه محصول آن در اتريش كشت ميشود فلفل پرويان است كه با نام چاپريتا شناخته ميشود، اين فلفل به ازاي هر كيلوگرم ?? هزار دلار قيمت گذاري ميشود و همينطور ادويه هايي همچون هل، وانيل، دارچين و زرد چوبه جزء گرانترين ها محسوب شده، اما‌با اين حال كارشناسان اهل فن زعفران را بسيار ارزشمند تر از ساير گياهان و ادويه ها ميدانند. بر اساس قيمت هاي ثبت شده در بازار هاي جهاني قيمت هر كيلو زعفران حدود???? دلار آمريكا قيمت گذاري شده است و اين موضوع تا حد زيادي به نوع زعفران و خواستگاه آن بستگي دارد. براي خريد زعفران بدون واسطه و با كيفيت به صفحه لينك شده مراجعه كنيد.

براي كساني كه ممكن است اطلاعات چنداني راجع به اين طلاي قرمز نداشته باشند بايد اين نكته را يادآور شد كه قيمت گذاري بر روي زعفران، تنها بر روي رشته هاي آن است و ديگر محصولات حاصل از آن مانند روغن و پودر زعفران قيمت هايي غير واقعي يا فرعي نسبت به زعفران دارند. و به طور كلي شما در هر جايي با قيمت زعفران برخورد كرديد اين قيمت ها مربوط به رشته هاي زعفران است و به طور كلي به شما توصيه ميكينم كه از خريد محصولات جانبي زعفران خودداري كنيد زيرا تشخيص اصلي و تقلبي بودن مواد موجود در اين محصولات كار بسيار دشواري است. زعفران، يكي از سوغات مشهد مقدس است كه در كنار زرشك، نبات و ديگر ادويه ها در اين شهر مقدس به وفور يافت مي شود.

قسمت هاي مختلف گل گياه كروكوس براي موارد غذايي و پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرد اما مهم‌ ترين بخش آن پرچم اين گل ميباشد. اولين قدم در برداشت زعفران كاشتن پياز آن در اواخر جولاي يا مرداد ماه تا اواخر آگوست يا شهريور ماه است، و زمان گل دهي و برداشت محصول از اواخر مهرماه يا نوامبر تا اواخر آبان ماه است. همه ي اين زمان ها بسته به نوع آب و هوا و زميني كه محصول در آن كشت ميشود متغير است.قسمت بالاي رشته ها يا پرچم گل كروكوس سرگل نام دارد كه زعفران خالص نيز ميتوان آنرا نام گذاري كرد و بيشترين ميزان رنگ دهي در اين قسمت از رشته ها وجود دارد. از قسمت بالاي رشته ها تا قسمت سفيد رنگ پوشال نام دارد كه شامل رشته ي زعفران به علاوه ? تا ? ميلي متر از خامه ي گل را نيز در بر ميگيرد. قسمت بعدي نگين نام دارد كه همان پوشال است ولي با ظاهري ضخيم تر نسبت به پوشال و همچنين از نظر زيبايي همينطور عطر و طعم بيشتري نيز دارا ميباشد. شما مي توانيد با مراجعه به صفحه قيمت زعفران بهرامن ، قيمت بروز اين ادويه را بدست آوريد.

استفاده هاي مختلف از زعفران در ميزان و نوع استفاده از آن در كشور هاي مختلف متفاوت است و واحد اندازه‌ گيري آن مثقال و گرم و در بعضي از كشور ها مانند انگلستان اونس ميباشد كه هر اونس برابر ??.?? گرم است.

قيمت زعفران نگين در كشور هاي مختلف به شرح زير است ؛

ايران به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

هند به ازاي هر گرم ?.? تا ? يورو

ايالات متحده آمريكا به ازاي هر گرم? تا ?.? يورو

كانادا به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

اروپا كشور هاي همچون اسپانيا ايتاليا و آلمان به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

بريتانياي كبير به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

امارت متحده عربي به ازاي هر گرم ?.? تا ?.? يورو

چين به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

تركيه به ازاي هر گرم ?.??تا ?.? يورو

اين قيمت ها در سال ???? ميلادي به ثبت رسيده است.

همانطور كه مشخص است قيمت بالاي اين طلاي قرمز است كه در زير به چرايي آن ميپردازيم؛

همانطور كه در بالا شرح داده شد زعفران تنها در زمان مشخص ?? تا ?? روزه قابل برداشت است كه اين زمان محدود باعث خاص بودن و به طبع افزايش قيمت اين ادويه كمك ميكند.

از همين رو تمام كساني كه به نوعي درگير با اين صنعت هستند بعد از اتمام فصل برداشت ميبايست تا سال بعد براي برداشت دوباره محصولات صبر كنند.

همچنين در زمين‌هايي كه زعفران كاشت و برداشت ميشود نمي توان در ساير فصول سال گياه ديگري را كاشت و از آن بهره برد.

تك تك گل هاي زعفران بايد به وسيله انسان و دست و همچنين با دقت بسيار بالا برداشت شود تا كيفيت زعفران حفظ شود.

تنها از هر ساقه و پياز زعفران دو تا سه گل زعفران رشد ميكند.

كارگراني كه هنگام برداشت در زمين ها كار ميكنند بايد با ظرافت خاصي اقدام به برداشت گل ها كنند.

همچنين هنگام جداسازي رشته هاي زعفران از گل آن، بايد با دقت زيادي اين كار صورت بگيرد كه همه اين موارد حوصله و زمان زياد و همچنين مهارت هاي منحصر به فرد خود را طلب ميكند

هر گل زعفران تنها ? رشته يا پرچم قرمز رنگ ميدهد كه اين موضوع سبب ميشود هزاران گل براي مقدار قابل عرضه اي از زعفران چيده شود

بعد از جدا سازي رشته ها نيز به طور مجدد رشته ها را مورد بررسي قرار ميدهند تا قسمت هاي مختلف رشته ها را جدا كنند كه هر كدام براي بخش خاصي دسته بندي ميشوند.

در آخر نيز همه‌رشته هاي جدا شده و تقسيم بندي شده بر اساس نوع آنها بايد طي يكسري از فرايند هاي حساس با دقت در محيطي تاريك خشك شوند.

و اينكه چه شما به ميزان ?? گرم زعفران چه ? كيلوگرم زعفران در اختيار داشته باشيد بايد همه ي مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهيد.

منبع : الف

مطالعات ميداني پروژه شهرنت

۲۴ بازديد

مطالعات ميداني پروژه شهرنت

طرح مطالعات ارزيابي اثرات زيست محيطي طرح توسعه فازهاي 22، 23 و 24 پارس جنوبي از سال 1388 با هدف ارزيابي اثرات زيست محيطي طرح بر محيط هاي تأثيرپذير آبي و خشكي، تقليل اثرات سوء زيست محيطي، تهيه برنامه هاي پايش و پاسخگويي به قوانين ملي و با مد نظر قرار دادن استانداردهاي بين المللي به منظور دريافت احتمالي وام و يا مشاركت سازمانهاي بين المللي، در شركت مهندسي تست آغاز شد. مشكلات زيست محيطي منطقه عسلويه و لزوم ارائه برآوردهاي دقيق از اثرات احتمالي زيست محيطي طرح سبب شده است اين مطالعه عملاً بسيار فراتر از يك مطالعه معمول ارزيابي اثرات زيست محيطي باشد. به عنوان مثال به منظور فراهم نمودن برآورد كمي از اثرات زيست محيطي طرح، مدلسازي در پنج بخش آلودگي هوا، پيشروي آب شور در آبخوان ساحلي، انتشار مواد آلاينده در محيط آب زيرزميني، انتشار آلودگي حرارتي در محيط دريا و انتشار مواد آلاينده در محيط دريا انجام شده است.

خدمات مشاوره مديريت، زماني موجب ارتقاء توان رقابت، سودآوري، رضايت ذينفعان و رفع تنگناهاي سازماني ميگردند كه فرآيندهاي سازماني در قالب سيستمي يكپارچه با استفاده ازروش هاي نوين و ابزارهاي علمي متحول گرديده و كليه سطوح و در رأس آن مديريت ارشد با اعتقاد كامل پذيراي آن گردند. به منظور پاسخ گويي به اين نياز روز افزون واحد تحقيقات و توسعه شركت كاين در فضايي مستقل و در اختيار داشتن تيم كارشناسي توانمند همواره در جهت توسعه دانش، نوآوري و ارائه خدمات جديد به مشتريان حركت نموده و موجبات ارتقاي توان عملياتي شركت را فراهم مي آورد.

 شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

آيتم هاي مورد بررسي در اين پروژه:

  • پروژه تاسيسات سرچاهي و خطوط جرياني ميدان نفتي آزادگان جنوبي
  • پروژه تاسيسات سرچاهي و خطوط جرياني ميدان نفتي آزادگان جنوبي
  • مشاوره و نظارت پروژه هاي حفاري توسعه ميدان نفتي آذر
  • مشاوره و نظارت پروژه هاي حفاري توسعه ميدان نفتي آذر

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

۳۱ بازديد

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

w9u7_z9.jpg

دامينك پس از آخرين سرقتش تصميم مي گيرد ازين كار دست كشيده و به جايي ناشناس برود تا آبها از آسياب بيفتد و از طرفي برايان(مامور پليس)به دنبال گروهي تبهكار است كه…

اطلاعات تكميلي فيلم Fast & Furious 4 2009 :

كارگردان : Justin Lin

نويسنده ها : Chris Morgan, Gary Scott Thompson

بازيگران : Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez

كشور : USA | Japan

زبان : English | Spanish

تاريخ انتشار : ? April 2009 (USA)

شناخته شده به اسم : The Fast and the Furious 4

لوكيشن فيلمبرداري : ??? West Green Street, Pasadena, California, USA

كمپاني سازنده : Universal Pictures, Relativity Media, Original Film

Box Office فيلم Fast & Furious 4 2009 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $??,???,???, ? April 2009

Gross USA: $155,064,265

Cumulative Worldwide Gross: $360,364,265

فيلم سريع و خشن ? به كارگرداني جاستين لين در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم وين ديزل، پل واكر، جوردانا بروستر، ميشل رودريگز، جان اورتيز، گل گدوت، جك كانلي، شيا ويگهام , سانگ كانگ به هنرمندي پرداخته‌اند.

upnod