نكات قبل از خريد عطر

۳۰ بازديد

نكات قبل از خريد عطر

ممكن است بسياري از شما براي خريد عطر از فروشگاه ها و يا حتي خريد اينترنتي عطر وسواس داشته باشيد و سعي كنيد با دقت بهترين عطر را خريداري كنيد.در نظر داشته باشيد نحوه نگهداري و استفاده از عطر به اندازه خريد آن بر اساس سليقه و نياز شما مهم است.

 

در اينجا چند نكته مهم در مورد نگهداري و استفاده صحيح از عطر آورده شده است

 

   مرحله اول، نگهداري

دما، رطوبت، نور

براي بسياري از افراد اتفاق افتاده است كه بهترين عطر خود را با نگهداري ناكافي از بين برده اند. بهترين شرايط اين است كه عطر را در جاي خشك و خنك و دور از نور خورشيد نگهداري كنيد.

بنابراين نگهداري از عطر در ماشين به دليل گرما، نگهداري عطر روي ميز دستشويي به خاطر نور و نگهداري از عطر در حمام به دليل حرارت و رطوبت، به هيچ عنوان سفارش نمي‌شود.

 

بهترين مكان براي نگهداري عطر كجاست؟

كمد در دار كه در جاي گرم نباشد بهترين گزينه براي نگهداري عطر است. اگر همچين كمدي نداريد يا هميشه مي خواهيد عطرهايتان در دسترس و روي ميز باشد، عطرهايي را كه زياد استفاده نمي كنيد را با يك جعبه كوچك روي ميز بگذاريد.

 

برخي از برندهاي عطر به مواردي از اين دست توجه كرده اند و عطر را به جاي مقواي نه چندان جذاب در يك قاب محكم و نفيس قرار داده اند كه اگر با همان قاب روي ميز قرار گيرد جلوه زيبايي پيدا مي كند و از خراب شدن آن جلوگيري مي كند.

 

لرزش مداوم و شديد

دومين تصور غلطي كه بيشتر افراد به خصوص خانم ها در مورد نگهداري عطر دارند، حمل عطر در كيف است. وقتي عطر را در كيفي قرار مي‌دهيم كه مدام تكان مي‌خورد، به يك طرف كج مي‌شود و به نازل يا دستگاه پخش عطر ضربه مي‌زند كه در نهايت باعث نشتي يا شل شدن قسمت بالاي عطر مي‌شود.

 

مرحله دوم استفاده صحيح از عطر است:

شايد در مورد استفاده از عطر و نحوه صحيح عطر زدن شنيده باشيد. اما آيا مي دانيد در نهايت چگونه بايد عطر بزنيد؟ عطر را روي كدام قسمت بدن بايد زد؟ آيا بايد عطر را به لباس يا مو نيز زد؟ بعد از زدن عطر روي دست ها بايد آنها را بماليم يا نه؟

m3_g3ge.jpg 

چگونه عطر را اسپري كنيم؟

چيزي كه باعث پخش شدن رايحه مي شود اين است كه مولكول هاي عطر از سطح پوست بلند شده و در هوا پراكنده مي شوند. اما يكي از نكاتي كه در مورد بهترين عطرها وجود دارد اين است كه ماندگاري خوبي روي پوست دارند.

 

براي اينكه عطر بهترين پخش بو را داشته باشد بايد سطح وسيعي از پوست را بپوشاند. بنابراين بهترين راه براي زدن عطر اين است كه عطر را از فاصله خيلي نزديك به پوست نزنيد و شيشه عطر را حداقل 6 تا 20 سانتي متر از سطح پوست قرار دهيد.

 

اين عقيده قديمي كه عطر را فقط بايد در نقاط نبض بدن مانند مچ دست يا گردن استفاده كرد، در زماني صحيح تلقي مي شد كه عطرها تركيبات لازم براي پخش بهتر عطر را نداشتند و اين حركت را باور مي كردند. البته يكي از بهترين نقاط نبض است اما امروزه عطرها تركيبات بسيار پيچيده تري دارند كه به پخش بيشتر عطر شما كمك مي كند و در واقع براي پخش عطر نيازي به استفاده از نبض به تنهايي نيست. عطر را مي توان به قسمت هاي مختلف بدن زد، اما مناطقي كه در معرض هوا قرار دارند، بوي بيشتري مي دهند.

بعد از زدن عطر دست‌ها را به هم نماليد!

دقيقاً مشخص نيست كه اين عادت ناخودآگاه از كجا نشأت مي‌گيرد، اما اين اصلا درست نيست!

 

مالش دست ها باعث اصطكاك و گرما مي شود. اين گرما زياد محسوس نيست اما روي مولكول هاي عطر تاثير مي گذارد و رايحه اصلي عطر را خراب مي كند. در اين فرآيند بيشترين آسيب به نت هاي اوليه و مياني عطر وارد مي شود و حتي از ماندگاري عطر كاسته مي شود. بنابراين بهتر است هر دو دست را خوشبو كنيد و منتظر بمانيد تا مولكول هاي عطر كاملا جذب پوست شوند.

پوست خود را مقداري چرب كنيد!

بهترين عطرها روي پوست هاي مختلف نتايج متفاوتي مي دهند. در تمام اين سال ها فعاليت چاپار آنلاين در زمينه عطر، مي توان گفت بيشترين سوال مشاوران هنگام خريد عطر، ماندگاري عطر است.

 

ماندگاري عطر به عوامل زيادي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها نوع پوست فردي است كه عطر را مصرف مي كند. ماندگاري عطر روي پوست هاي چرب بيشتر است. همانطور كه متخصصان عطر توصيه مي كنند، بدن خود را درست قبل از عطر چرب كنيد.

 

البته كه هيچ كس دوست ندارد بوي عطر خود را با مخلوط كردن آن با بوي كرم يا لوسيون خراب كند. بنابراين برخي از عطرها علاوه بر عطر، لوسيون ها يا مرطوب كننده هاي با همان بوي عطر را نيز دارند. در غير اين صورت مي توانيد از لوسيون كاملا بي بو استفاده كنيد. صبر كنيد تا كرم كاملا جذب بدن شود و سپس عطر را بزنيد.

پيشنهاد ما به شما عزيزان خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد لوازم آرايشي و بهداشتي اصل

‍‍

https://www.pinterest.com/pin/1017250634553590880
https://spark.adobe.com/page/xLUUWRIfj6bd1/
https://sites.google.com/view/akashfras5/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/12/01/chaparonline/
https://akashfras5.tumblr.com/
https://www.reddit.com/r/business/comments/r64i51/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85_%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C_%D8%A7%D8%B5%D9%84/
https://myspace.com/akashfras5
https://www.goodreads.com/user/show/143551144-dani-sama
https://en.gravatar.com/akashfras5

 

 

انواع باغات ميوه طراحي و ايجاد باغات جديد

۳۶ بازديد

انواع باغات ميوه طراحي و ايجاد باغات جديد

 

1. ماهيت صنعت

ميوه‌كاري يكي از شاخه‌هاي مهم كشاورزي بلغارستان است. اين كشور شرايط مناسبي براي پرورش انواع ميوه دارد.

 

نتايج اقتصادي خوبي از كشت آنها فقط از محصولات با كيفيت بالا بدست مي آيد. ميوه هاي با كيفيت بايد الزامات مختلفي را برآورده كنند - بازار / طعم، رنگ، شكل، اندازه، وزن، بافت، استحكام پوسته /؛ سالم / محتواي مواد مغذي، قندها، اسيدها، ويتامين ها، مواد معدني و فيبر /؛ جهت توليد / براي مصرف تازه، براي كنسرو كردن، براي ذخيره سازي /.

لازمه دستيابي به عملكرد پايدار ميوه هاي سالم با كيفيت بالا، تامين مناسب درختان ميوه با مواد مغذي و همچنين انتخاب مكان مناسب براي استقرار باغات است.

 

2. ماهيت طراحي

از آنجايي كه توليد باغات در كشاورزي زمان زيادي مي برد، زمان مورد توجه ويژه قرار مي گيرد. ما اين فرآيند را به عنوان دنباله اي از تأثيرات بر خاك، ساير اجزاي محيط و محل توليد در طول زمان ارائه مي كنيم. در اصل، كل چرخه توليد و فناوري را پوشش مي دهد. در توليد محصولات زراعي از آماده سازي خاك و نهال درختان ميوه تا برداشت و نگهداري محصولات مي باشد. براي انجام اين گونه فعاليت هاي نسبتا مستقل در كشاورزي، واحدهاي تجاري مناسب نيز مورد نياز است.

از سوي ديگر، طراحي با تصميم گيري مستند براي ايجاد يا اصلاح چيزي در آينده سر و كار دارد. اينها پيشنهادات و نتايج مديريت زمين است. هدف آنها توصيف، طراحي و تغيير هدف و كاربرد قسمت هاي مختلف زمين، شكل، اندازه و روابط بين آنهاست. يكي از نتايج اين فعاليت طرح كاداستر است.

از نظر اقتصادي نيز بايد سرمايه گذاري هاي لازم در نظر گرفته شود. به طور كلي، آنها براي محصولات فشرده بزرگتر هستند و با دور بودن تناوب زراعي افزايش مي يابند. ما در مورد تأسيسات آبرساني، جاده ها، اردوگاه هاي صحرايي صحبت مي كنيم. سرمايه گذاري هاي سرمايه اي نيز متناسب با تغييرات برنامه ريزي شده است. بهتر است از هر چيزي كه وجود دارد استفاده كنيد و نوآوري هاي كم بازده را محدود كنيد. به عنوان مثال، آنها براي گياهان چند ساله كه پس از چند سال ميوه مي دهند، بسيار بزرگ هستند. در كنار موارد كلي، برخي الزامات خاص براي هر گونه مهم است.

پروژه فني براي ايجاد باغ شامل عناصر مهم زير است: اندازه و شكل محله ها، شبكه راه، ترتيب ارقام، سيستم آبياري، نقاط حفاظت از گياهان، سايت براي كلني هاي زنبور عسل، مزرعه و ساختمان هاي مسكوني و غيره. هنگام ايجاد مزرعه، اين عناصر به زمين اعمال مي شوند.

ربع. آنها واحدهاي ساختاري اصلي در باغات بزرگ هستند. مصلحت است كه تنها يك گونه ميوه در يك محله با هم همپوشاني داشته باشد، با انواع داراي دوره نسبتاً مساوي باردهي، گلدهي همزمان و الزامات يكسان براي حفاظت از گياه. در زمين هاي هموار، محله ها معمولاً مستطيل شكل، تا 800 متر طول و تا 300-500 متر عرض هستند.در زمين هاي شيبدار عرض كمتر است (تا 250-300 متر). در مزارع متراكم، محله ها به قطعات تقسيم مي شوند. در سراسر رديف ها، جاده هاي بين بسته اي به فاصله 120-200 متر از هم قرار گرفته اند كه در امتداد آنها محصولات ميوه برداشت شده حمل مي شود.

شبكه راه. به گونه اي طراحي و ساخته شده است كه مانع عملكرد ماشين آلات نشود و در عين حال زمين زيادي را اشغال نكند. در اطراف محله ها جاده ها 8-10 متر و بين قطعات 6-8 متر عرض دارند.

مزارع حفاظتي آنها فقط در مكان هايي ايجاد مي شوند كه در معرض بادهاي قوي هستند. كاشت گونه هاي درختي در آنها مطلوب است كه بيماري ها و آفات مشتركي با گونه هاي ميوه ارائه شده ندارند. در شرايط آبي معمولاً 3-2 رديف صنوبر كاشته مي شود.

سيستم آب پاشي. بسته به روش هاي آبياري انجام مي شود. در آبياري ثقلي، كانال هاي دائمي در امتداد مرزهاي محله ها قرار دارند. كانال هاي موقت معمولاً به موازات كانال هاي معمولي و خندق هاي آبياري موقت در جاده هاي بين پارت ها كشيده مي شود كه آب از آن به داخل شيارها وارد مي شود. در صورت برنامه ريزي براي آبياري باراني يا قطره اي، پروژه جداگانه اي تهيه مي شود. مطلوب است كه خطوط لوله حمل و نقل زيرزميني را قبل از كاشت درختان گذاشته و آنها را يك طرح دقيق در دسترس قرار دهد.

نقاط حفاظت از گياه آنها در نزديكي منابع آب ايجاد مي شوند. خوب است در كنار آنها انبارهايي براي محصولات گياهي و موجودي داشته باشيد.

زمين بازي براي خانواده هاي زنبور عسل. آنها بايد به خوبي توسط خورشيد روشن شوند و در صورت امكان از بادهاي شديد محافظت شوند. آنها در يك الگوي شطرنجي در حدود 600 متر از يكديگر قرار دارند. به ازاي هر 10 دهه 2 تا 3 كندوي عسل در نظر گرفته شده است.

ساختمان هاي تجاري و مسكوني. در كنار جاده هاي اصلي قرار دارند. اينها نقاط جابجايي، انبارهاي كود، محل براي كارگران و ديگران هستند.

https://issuu.com/akinnahal

https://profile.hatena.ne.jp/Akinnahal/

http://www.authorstream.com/akinnahal/

 

 

 

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

۳۹ بازديد

 

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

شايد شما هم تا به حال با يك لباسشويي پر از كف پس از اتمام شستشو مواجه شده باشيد اما ندانيد كه علت اصلي بروز آن چيست. در اين حالت احتمالا روي لباس‌ها سفيدك به چشم مي‌خورد و در حين شستشو ديگ كاملا غرق در كف است. از آنجا كه كف بيش از حد در داخل ديگ مي‌تواند به برد و ديگر قطعات داخلي دستگاه آسيب وارد كند پيشنهاد مي‌شود كه به دنبال پيدا كردن علت ماندن كف در لباسشويي خود باشيد و آن را رفع نماييد. اگر در اين زمينه اطلاعات زيادي نداريد با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

z6_3rk2.jpg

علت ماندن كف در لباسشويي

كف موجود در داخل لباسشويي توسط مواد شوينده و حركات ديگ پر از آب ايجاد مي‌شود كه مي‌تواند انواع لكه‌هاي سخت را از بين ببرد. اين كف در سيكل آبكشي از لباس جدا مي‌شود تا شستشو تكميل شود. اگر كف بر روي لباس و داخل دستگاه باقي بماند تاثير منفي بر روي الياف لباس، پوست شما و بدنه دستگاه خواهد داشت. در اكثر مواقع مشكل از دستگاه نيست و شما نيازي به مراجعه به تعمبركار تعمير لباسشويي بوش يا ديگر برندها را نداريد.

از مهم‌ترين علت ماندن كف در لباسشويي و كف كردن زيادي در حين شستشو مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • استفاده بيش از حد از شوينده

شايد با خود تصور كنيد كه هرچه شوينده بيشتري بريزيد لباس‌هاي تميزتري را تحويل خواهيد گرفت در حالي كه اين باور كاملا اشتباه است. پيشنهاد مي‌شود كه ميزان شوينده خود را بر اساس تعداد لباس‌ها و ميزان كثيفي تنظيم كنيد و براي ميزان دقيق‌تر آن بهتر است از دستورالعمل نوشته شده روي شوينده كمك بگيريد. اگر بيشتر از حد نياز از شوينده استفاده كنيد كف زيادي در داخل ديگ توليد مي‌شود كه با سيكل آبكشي از بين نمي‌رود.

نكته: لازم به ذكر است كه پارچه‌هاي بزرگ و نازكي مثل پارچه حرير پرده‌ها، اگرچه ممكن است ديگ را كاملا پر كنند اما به دليل كثيفي كم و نازك بودن بافت خود نياز به شوينده زيادي ندارند.

  • استفاده از برنامه شستشوي كوتاه مدت

در برخي از مواقع علت كف زياد ماشين لباسشويي به استفاده از برنامه كوتاه مدت شستشوي لباسشويي باز مي‌گردد. در اين حالت سيكل آبكشي بسيار كوتاه است و كف‌ها به طور كامل از روي لباس برده نمي‌شوند. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برنامه‌هاي بلندمدت‌تر استفاده كنيد و يا گزينه آبكشي اضافي را انتخآب نماييد تا كف زياد ماشين لباسشويي را با خود حل كند. البته اين مشكل با ريختن مواد شوينده كمتر تا حد زيادي قابل كنترل است.

 

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

علت ماندن كف در لباسشويي مي‌‎تواند به استفاده از مواد شوينده نامرغوب و غير استاندارد مربوط باشد. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برندهاي مطرح در بازار استفاده كنيد كه تاريخ انقضا آنها نرسيده باشد. استفاده از پودر و مايع شوينده ارزان قيمت و بي كيفيت مي‌تواند باعث توليد كف زياد ماشين لباسشويي در ديگ شود.

  • استفاده از پودر دستي يا صابون

به ياد داشته باشيد كه براي شستشو لباس‌هاي خود در لباسشويي، تنها از شوينده‌هاي مخصوص ماشين لباسشويي استفاده كنيد چرا كه شوينده‌هاي دستي، شامپو و صابون كف بيشتري نسبت به شوينده‌هاي مخصوص دارند و مي‌توانند علت كف زياد ماشين لباسشويي شما باشند.

  • وجود آب كمتر از حد لازم  در هنگام آبكشي

احتمال دارد علت ماندن كف در لباسشويي به كم بودن آب آبكشي به دليل خراب بودن شير ورودي دستگاه بازگردد در اين حالت كف شوينده بر روي لباس‌هاي باقي خواهد ماند و لباس كاملا تميز نخواهد شد.

علت كف نكردن و باقي ماندن مواد شوينده بر روي لباس

در برخي از مواقع كاربران از كف نكردن مواد شوينده خود گلايه دارند و حتي با باقي ماندن دانه‌هاي پودر بر روي لباس شسته شده خود مواجه مي‌شوند. علت بروز اين مشكل مي‌تواند به چند مورد بستگي داشته باشد.

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

همان طور كه گفتيم  بي كيفيت بودن مواد شوينده، علت ماندن كف در لباسشويي است اما در برخي از مواقع كيفيت پايين پودر باعث مي‌شود كه در آب به خوبي حل نشود و به صورت دانه‌هاي برف بر روي لباس‌ها باقي بماند.

 

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي با دماي پايين

اگر دماي آب ماشين لباسشويي بسيار پايين باشد احتمال حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آن وجود دارد. لذا بهتر است از برنامه‌هايي با دماي آب ولرم يا داغ استفاده نماييد.

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي سريع

از ديگر دلايلي كه مي‌تواند باعث حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آنها شود، مي‌توان به استفاده از برنامه‌هاي سريع و كوتاه مدت اشاره كرد كه اجازه حل شدن كامل به شوينده نمي‌دهد.

  • ريختن لباس بيش از حد در داخل ديگ

اگر لباس زيادي در داخل ديگ بريزيد فضاي كافي براي كف زياد ماشين لباسشويي نمي‌دهيد و دانه‌هاي شوينده در لابلاي لباس‌ها باقي خواهد ماند. بهتر است نيمي از ديگ را براي جابه جايي راحت لباس‌ها و كف كردن مواد شوينده خالي باقي بگذاريد.

 نكته: تمام موارد گفته شده براي علت ماندن كف در لباسشويي مربوط به مواد شوينده و نحوه استفاده از دستگاه بود. لذا شما مي‌توانيد با دقت در انتخاب شوينده خود، انتخاب بهترين برنامه شستشوي مناسب و ريختن به اندازه شوينده از بروز دوباره اين مشكل جلوگيري نماييد.

 

منبع: زوم لايف

 

 

خدمات سئو فروشگاه اينترنتي

۳۳ بازديد

خدمات سئو فروشگاه اينترنتي

اساسي ترين خدمات ما در حوزه سئو و ارتقا فروشگاه هاي اينترنتي شامل موارد زير مي باشد. كه علاوه بر مواردي كه قيد شده خدمات سئو ديگري همچون مشاوره هاي بازاريابي اينترنتي ، طراحي كمپين هاي تبليغاتي آنلاين ، لينكسازي داخلي و خارجي سايت هاي فروشگاهي را نيز به شما ارائه خواهيم داد.

  • آناليز دقيق عبارات و كلمات كليدي براي محصولات و كالاها و انتخاب پركابردترين آنها
  • دسته بندي محصولات ، ايجاد پنل اختصاصي فروشگاه ساز ، قابليت مقايسه كالاها و درج نظرات كاربران
  • بهبود اساسي رتبه سايت در گوگل در سريعترين زمان ممكن براي مجموعه اي از كالاها
  • افزايش تعداد صفحات محصول در موتورهاي جستجو و افزايش بازديد فروشگاه
  • ارتقاي برند با سئو فروشگاه اينترنتي و افزايش محبوبيت برند سايت نزد مخاطبان و موتورهاي جستجو
  • پشتيباني دائمي و تحليل رفتار كاربران ، آناليز روزانه وضعيت سايت ، ارائه گزارش
  • افزايش سرعت فروشگاه اينترنتي با استفاده از جديدترين متدهاي سئو
  • توسعه فروشگاه اينترنتي و همكاري در زمينه فروش آنلاين با تبليغات ويژه

افزايش بازديد فروشگاه اينترنتي آنلاين

همانطور كه در قسمت هاي قبل اشاره مختصري داشتيم ، بيشترين دغدغه مالكين فروشگاه هاي آنلاين اين است كه بازديد خود را به حداكثر ممكن برسانند. پس تنها نمي توان به سئو متكي بود و بايد استراتژي هاي موازي را نيز جهت افزايش بازديد فروشگاه اينترنتي در پيش گرفت. استفاده از تبليغات كليكي يكي از اين راهكارهاست كه مي توان با صرف هزينه هاي تبليغاتي ، محصولات و كالاهايي كه كمتر در گوگل بازديد دارند را به معرض ديد مشتريان گذاشت. در برخي شرايط نيز شبكه هاي اجتماعي مي توانند نقش پررنگي در جذب مشتري براي فروشگاه اينترنتي داشته باشند و كاربران را مستقيما به صفحات خريد و معرفي محصول راهنمايي كنند.

آموزش سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي

آموزش سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي از آنجا كه بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي از پلتفرم وردپرس استفاده مي كنند ، نحوه سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي يكي از سوالات و درخواست هاي بسياري از كاربران است. راه اندازي سايت فروشگاهي در وردپرس به كمك افزونه woocommerce به راحتي امكانپذير است ، اما چون ووكامرس كمي سنگين است و پلاگين هاي جانبي زيادي نيز دارد ، بايد براي سئو فروشگاه اينترنتي خود نگاه ويژه اي به بهينه سازي و بهبود تنظيمات و ساختار ووكامرس داشته باشيد.

ووكامرس يك افزونه فروشگاه ساز تجارت الكترونيك است كه امكان راه اندازي هرگونه فروشگاهي را بر بستر وردپرس ميسر مي سازد.. به دليل ماهيت منبع باز  بودن اين افزونه، مي توانيد تمام بخش هاي فروشگاه خود را شخصي سازي كنيد و به سرعت هرگونه ويژگي مدنظر را به سايت خود اضافه نماييد.

اما آيا ووكامرس سازگاري مناسبي با سئو دارد؟ در كل مي توان گفت بله. اما براي اينكه يك سايت فروشگاهي كاملا بهينه و با سرعت بالا داشته باشيد بايد تكنيك ها و نحوه سئو فروشگاه اينترنتي ساخته شده با ووكامرس را ياد بگيريد.

هنگامي كه يك فروشگاه آنلاين با ووكامرش راه اندازي مي كنيد ، مي توانيد مواردي مانند طرح زمينه ، محصولات ، توضيحات ، تصاوير و ساير مطالب را اضافه كنيد و نسبت به وضعيت پيش فرضض تغييراتي ايجاد مي كنيد ، كه بايد دقت كنيد اين تغييرات سئو را تضعيف نكند.

مراحل زير را با دقت براي سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي انجام دهيد:

  • عنوان اختصاصي و متمايز براي هر محصول انتخاب كنيد
  • توضيحات هر محصول را درج نماييد
  • از نام محصول در url استفاده نماييد
  • سئو تصاوير محصولات فروشگاه اينترنتي
  • فعالسازي breacrumbs براي محصولات و دسته بندي ها
  • سئو عنوان و توضيحات براي دسته محصولات فروشگاه اينترنتي
  • افزايش امنيت ووكامرس
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11093617
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1581464.page
https://independent.academia.edu/BirdieCouch41?from_navbar=true
http://ufotech.com.vn/members/chiabaca1.993129/
http://www.edu.fudanedu.uk/user/chiabaca1/
https://clubs.london.edu/click?r=https://guaranteedseo.ir/
http://fudanedu.uk/user/chiabaca1/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:ChiaBaca1
https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:ChiaBaca1
https://git.sicom.gov.co/ChiaBaca1